tisdag 20 juni 2017

Lycka är ju att få en stor ängsbukett av en kär vän!
Lycka är också att ha en balkong, även om den är pytteliten, där jag kan ha ängsbuketten som jag egentligen är jätteallergisk mot. Men idag kunde jag vara ute i tio minuter, i värsta gräspollenstormen dessutom, och njuta av denna fantastiska bukett och mina andra blommor. Så mycket färger och former nu! Det är precis så att jag får plats med en liten barnmadrass (70 x 160 cm) bredvid mina krukor så att jag kan beundra allt i vilande läge. Idag var det lugnt och skönt dessutom; ingen rök, inga lukter från tvättstugan och ingen fasadrenovering i kvarteret. Rätt bra helt enkelt, i min lilla värld!



















2 kommentarer:

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!