Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till kampanjen Millions missing i Sverige!

tisdag 16 maj 2017

Ursäkta mig att vi har så söt balkong och att dahlian redan börjat blomma

Igår såg knoppen ut så här...

...och poff så blev det en blomma! Dahlia Happy Single Kiss heter den, låter som vilket hipsterbarn somhelst född på 10-talet.

Papegojtulpaner å annat fint!

Orka så fint.

Dånar.

Japp..

La Belle Epoque, fantastisk färgskiftning

Rododendron blommar alldeles strax!

Sälg och allmänt ljusgrönt! Å, alltså, denna period innan det blir gröngrönt! 

1 kommentar:

  1. Hade grönt utanför min balkong i Frölunda och det saknar jag verkligen. Här har vi insyn i alla fönster. Idag såg jag dock grönt på buskarna, vi är nog lite efter er. Nån tulpan har poppat i rabatten också. Måste komma ihåg att lukta också! Mamma hade plockat vitsippor till svärdotter som har fött barn, deras första. Den här tiden på året är verkligen härlig. Men blink and you miss it.

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!