måndag 8 maj 2017

Sign of the Times - Harry Styles

Jag kan ju inte lyssna på musik så ofta, men när jag väl gör det så funkar det oftast bättre med en musikvideo. Det vill säga om videon är bra producerad och ljudet är bra synkat med bild och eventuell lipsync.

För några veckor sen upptäckte jag den nya låten som Harry Styles släppt, Sign of the Time, och blev helt såld. Brittiskt när det är som bäst; en nypa Beatles och en nypa Oasis och annat bra.

Så har äntligen videon kommit idag och jag älskar att han svävar och flyger i den! Speciellt när han gör det över vattenytan, precis så som jag ofta drömmer om på nätterna ända sen jag började med snorkling. Bästa drömmen! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!