Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till Open Medicine Foundations donationssida för att kunna skänka en slant till biomedicinsk forskning om ME!

torsdag 2 mars 2017

I väntan på balkongens lök- och knölblomning

Måste ha lite försmak, så det blev inköp av tulpaner och en kruka kungsängslilja efter läkarbesöket förra veckan. Vi har ju ett litet minisjukhus alldeles nära oss dit jag oftast blir remitterad, och bredvid det ett köpcenter, och några meter in i köpcentrat finns det bästa: En blomsteraffär. Dit blev jag inrullad av min man och så pekade jag och han köpte.







Som en alien! På ett bra sätt!
Imorrn visar jag kungsängsliljan, den är helt otrolig! På ett bra sätt!

2 kommentarer:

  1. Åh så vackert☺ Blommor är den bästa medicinen.
    Kärlek, blommor och choklad 🌷🌷

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!