Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till Open Medicine Foundations donationssida för att kunna skänka en slant till biomedicinsk forskning om ME!

tisdag 28 februari 2017

Vem vann förra året och annat värdelöst vetande om Mello och Eurovision, eller snarare vad jag tycker och tänker kring årets bidrag

Hade helt glömt vem som vann förra året, men låten var ju rätt cool:



Och inser nu att Loreen gör nåt liknande detta år; lite svårt, lite coolt och väldigt budskapigt:



Men vinner hon duellen i 2:a chansen mot Antons glada?



Frans tävlade för Sverige förra året och kom femma:


Enkelt och avskalat, kanske det som gäller?
Eller är det lite Can't stop the feeling-känsla som gäller? Det bjussar Robin och Benjamin på:



Lika bra båda två tycker jag. Hänger nog på helhetsintrycket på scen vem som får fler röster. Från mig. Jomen så engagerad är jag märker jag, fullt sjå med sms-röstning på lördagarna. Fast jag knappt orkar lyssna igenom alla låtar eller ens hela låtar.

Gillar även Wiktoria som gör en Dolly Parton á la 2017:


Nanos är också grym, enkelt och beatigt:


Sen är jag ju svag för Jon Henriks jojkande, men ibland blir det lite E-type över det hela. Fast spela roll, min nostalginerv går igång:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!