Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till Open Medicine Foundations donationssida för att kunna skänka en slant till biomedicinsk forskning om ME!

tisdag 24 januari 2017

Det är inte bra nu

I torsdags gjorde jag ännu ett tappert försök att sola mina eksem med UV-lampan jag fått låna hem från hudkliniken, men nu har jag kraschat riktigt hårt.

Fem sekunders ljus, normal startdos är 30 sekunder, efter det fick jag svår frossa och har haft det i 5 dagar nu. Bara blivit sämre för varje dag; har svårt att äta, mår illa och kan inte hålla mig vaken, är omtöcknad nästan hela tiden. Fredagen var ju extra tuff med hantverkare som grejade i köket.

Väntar på att läkaren ska ringa upp, och vill bara att detta ska gå över. Det här är på samma nivå som kraschen förrförra vintern.


2 kommentarer:

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!