Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till Open Medicine Foundations donationssida för att kunna skänka en slant till biomedicinsk forskning om ME!

fredag 21 oktober 2016

Torra ögon men tårarna rinner

Ja så kan det bli faktiskt. Min läkare gav en väldigt bra förklaring till varför tårarna rinner när man får torra ögon, men det har jag svårt att återge. Men hon rekommenderade speciella droppar för att fukta ögat, så nu testar jag det.
Förhoppningsvis försvinner dimsynen och smärtan också.

Lite gråttårar har jag också, såna där ömkliga tårar av att känna sig ensam och utanför, ibland kommer det över mig mer än vanligt, att livet blivit mer isolerat och ensamt. Det blir ju inte bättre av att upptäcka att man blivit avföljd av ett par stycken vänner på Instagram. Får alltid ett hugg i magen när det händer. Är det bara jag som får det?

Oh well, det kommer bättre dagar, det har jag facit på.

4 kommentarer:

  1. Bry dig inte om de som avföljer dig. Lättare sagt än gjort, jag vet men du är betydelsefull för många i alla fall. Kram

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!