Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till Open Medicine Foundations donationssida för att kunna skänka en slant till biomedicinsk forskning om ME!

måndag 15 augusti 2016

Tacksamhet på en måndag

Det bästa med förra veckan är väl att jag tog mig igenom den.
Bön, samtal, bön, samtal.
Jag håller min skapare i ena handen och min man i den andra.

Och så blommade passionsblomman äntligen för första gången denna sommar. Just nu är jag tacksam att jag orkar känna tacksamhet för det. För det är faktiskt inte alldeles självklart mitt i alla svarta tankar som vill ha plats i mitt ömma huvud.




2 kommentarer:

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!