Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till Open Medicine Foundations donationssida för att kunna skänka en slant till biomedicinsk forskning om ME!

måndag 25 juli 2016

Tacksam

Tvestjärtarna har ätit upp alla blad på blomkrassen som jag sådde tidigt i våras. Så surt! Så igår åkte alla plantor ner i sopsäcken, men jag fick ihop en liten vas med dom blommor som var kvar. Älskar dom!

Jag sådde fyra olika sorter i alla möjliga färger men det var bara två som tog sig (och lockade till sig tvestjärtarna), en heter Paso Doble, den är mörkröd, och den andra Whirlybird Cherry Rose som har en härlig korall/hallonrosa färg.

Tacksam att det faktiskt hann komma lite blommor! Nu inväntar jag dahliorna och solrosen!






2 kommentarer:

  1. Men ååååå så tråkigt 😡😡😡. När man gör sånt borde man få minst tre månader med vackra blommor att titta på! Inte tvestjärtar och slänga !:(
    Kram! ❤️

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!