Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till Open Medicine Foundations donationssida för att kunna skänka en slant till biomedicinsk forskning om ME!

måndag 13 juni 2016

Förra veckans tacksamhetsgrejer

☞ Balkongvila. Grannen röker knappt och det luktar sällan parfym från tvättstugan.

☞ Kladdkaka som min man bakat med ingredienser jag tål.

☞ Krama vänner. Visst jag blev apdålig sen, men känslan där och då.

☞ Fått gråta ut, slippa hålla inne, ni vet.

☞ En av dom första att bli addad på Insta av mina söta kompis E som precis skaffat konto. Jag, hennes mor och mormor i topp 3. Inte för att det är en tävling, men..

☞ CMore som lagt ut en massa mysiga kostymserier som jag ska binge-kolla.

☞ Nämnde jag kladdkakan? 

☞ Är mindre ljudkänslig och orkar därmed leva och stå ut med resten lite bättre.

☞ C från hemtjänsten som vet vad hon ska göra, är tyst och försiktig och dessutom så parfymfri som möjligt. Och är så trevlig.

☞ Bibelstudiet som vi kunde lyssna på online och som gav bra pepp för att hålla ut trots livets bekymmer, till exempel svår sjukdom.

❧❧❧❧❧❧❧❧❧❧❧❧❧

2 kommentarer:

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!