Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till kampanjen Millions missing i Sverige!

måndag 2 maj 2016

Summerar veckans bästa

Jag är tacksam för:

◈ att jag kunde plocka lungört på väg hem från osteopaten

◈ kikaren min man köpt till mig som gör det möjligt att se naturen på nära håll från sängen 

◈ att min man flyttade sovrummet till ett tystare rum 

◈ att jag har orkat hålla ut och att jag fått hjälp att hålla ut

◈ att Fråga doktorn tog upp ME och överväger att göra en uppföljning 

◈ att jag orkar blogga

◈ att jag äntligen kunde lyssna på musik i hörlurarna igen eftersom trycksåret på örat nästan gått tillbaka helt. Det blev några finfina låtar av och med Prince💜

2 kommentarer:

  1. Jag gläds åt din tacksägelselista och bygger min egen! Hoppas du ska hitta mycket kraft i nya sovrummet. Och en känsla av miljöbyte.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Cecilia! Nu kom en megakrasch, men det känns helt okej att vila och härda ut den i det nya rummet : ) Kram <3

      Radera

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!