Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till kampanjen Millions missing i Sverige!

måndag 30 maj 2016

Let Me Go - Albin Lee Meldau

Fantastisk röst! Glad att jag ens orkar lyssna på musik igen och att jag då upptäcker såhär fina grejer.
Gatumusikant från Göteborg som nu slagit igenom stort med låten Lou Lou, vansinnigt bra. Den här är minst lika bra och jag tycker det låter mycket Nina Simone, bara det!
Heja Göteborg!


Laddar några dagar nu för att skriva om tyngre grejer igen, om ME och om dom svårast sjuka, bland annat Whitney Dafoe. Superviktiga saker att veta men väldigt tungt att ta in. Jag måste varva såhär, med musik och foton från balkongen. Det måste nog ni med kära läsare.

2 kommentarer:

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!