Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till kampanjen Millions missing i Sverige!

torsdag 5 maj 2016

Igår åkte hängmattan upp!

Att jag kunde ligga i hängmattan igår var ett gott tecken. Det är svårt att förklara varför jag inte klarar annat än horisontalläge i sängen större delen av dagen och varför det för min kropp mestadels räknas som en liten liten aktivitet att ligga i hängmatta istället för att det är vila. Det är många faktorer som spelar in.
Ja förutom att det helt enkelt tar för mycket energi att kliva i och ur och att jag får yrsel och svindel om jag gungar om än så försiktigt på en sämre dag.

Men igår gick det, jag vilade. Och mellan vilostunderna kunde jag även titta i nya kikaren och beundra björklöven som nyss slagit ut och som glittrade så vackert i eftermiddagsljuset. Och sikta med mobilen igenom kikaren för att ta bild! Inte alls självklart med dom här mjölksyrefulla armarna!








2 kommentarer:

  1. Tänk att någon sånt som att ligga i Hängmattan kan räknas som aktivitet. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, helt galet. Sånt jag inte tänkte på innan jag blev såhär sjuk. Kram <3

      Radera

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!