Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till kampanjen Millions missing i Sverige!

tisdag 24 maj 2016

Fler bilder på fröbebisar och balkong!

Bered er på ett flöde av detta mellan all ME-info, mina fröer är mina katter/hundar/bebisar nu, så jag kommer nog lägga ut massa bilder som bara jag tycker är übergulliga haha!


Blomkrassen, fyra olika sorter har jag planterat. Den där regndroppen!

Solrosen vaknade idag! Den blir lila/vinröd!

Dahlian växer snabbt!


Fina trätrallsgolvet som mannen la i vintras!

Globelian. Nä, lobelia heter den såklart, men när jag säger hänglobelia i mitt huvud så låter det hän-globelia. Jag har liksom hakat upp mig så.

Mässingskrukor med köksfönsterväxter som fått flytta ut nu, dom blir så glada av att vara ute i friska luften! Växterna alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!