Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till Open Medicine Foundations donationssida för att kunna skänka en slant till biomedicinsk forskning om ME!

måndag 25 april 2016

Veckans braiga

Tacksam för

❋ att liggsåret lugnat sig efter två månaders plåga

❋ att jag fått så mycket pepp och tröst efter mitt inlägg om nedstämdhet 

❋ blombud från en kär vän

❋ vitsippor från en kär vän

❋ att jag äntligen kunde tvätta håret och med en vitsippsbukett som utsikt

❋ att jag kan äta, dricka och gå på toaletten själv 

❋ att mina eksem fortfarande är rätt lugna sen januari, och att det kroniska eksemet jag haft i ansiktet  flera år försvunnit helt

❋ duktiga alternativa terapeuter som lyckas lösa saker som skolmedicinen inte klarat

❋ att mina läkare är positivt inställda till den alternativa vården jag får. Att köra med öppna kort gällande det gynnar både patient och läkare/vårdpersonal.

Sen tänker jag vara lite ironisk i min tacksamhet också, med en underförståelse av att jag tycker vissa saker är göööööörjobbiga, haha:

❋ att dom högljudda grannarna inte bor i vår lägenhet 

❋ att björken inte växer i vardagsrummet 

❋ att jag inte ligger på golvet 23 timmar om dygnet

❋ att tvättstugan med alla dofter som sprider sig utomhus inte är i vår lägenhet 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!