Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till Open Medicine Foundations donationssida för att kunna skänka en slant till biomedicinsk forskning om ME!

måndag 11 april 2016

Saker från förra veckan som jag är tacksam för

Tryckavlastande plupp på örat
Alvedon och örtmedicin
Tulpanblomning live i sovrummet
"Call The Midwife" på Netflix
Bönen
Dovare fågelkvitter än förra våren
Att jag kunnat rapportera in första vitsippan som fenologiväktare genom span från fönstret
Posten och våran brevbärare
Att jag är kompis med en annan brevbärare som ofta skickar bilder till mig på sina söta barn. Och på sina söta föräldrar, fast faceswapade.
Att jag kan skratta
Sms- och chattkontakt
En rätt så okej söndag
Kycklingtaco
Mannens kladdkakebakande




6 kommentarer:

  1. Din fina tulpan gör även mig glad! Ett gott tips jag ska dela med mig av!
    Gillar att du är fenologiväktare :)
    Önskar dig en bra fortsättning på veckan!

    SvaraRadera
  2. Fina bilder och fin lista. Finns verkligen mycket att vara tacksam över!

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!