Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till Open Medicine Foundations donationssida för att kunna skänka en slant till biomedicinsk forskning om ME!

torsdag 31 mars 2016

Throwback Thursday - Det stora gråtinlägget

Det är ett år sen nu som jag skrev det här inlägget:

Det är hittills mitt mest lästa inlägg och det mest utlämnande inlägget. Något stort hände då och där och som jag faktiskt burit med mig sen dess, en ny liten inställning till mig själv och hur rädd jag ska vara om den gråtande personen på bilden, och att inget får komma i vägen. Det känns så skönt samtidigt som jag kan känna mig lite lurad av livet och hur det har varit innan. Inte så att allt vänts upp och ner, för det har ändå varit en långsam process som har fått ta sin tid. Men ändå, tänk om man vetat vissa saker lite tidigare.
Fast nu så, nu vet jag. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!