fredag 4 mars 2016

Min utsikt

Månkalender som visar när det är fullmåne, älskar ljuset då! Och diverse foton och konst som jag älskar att titta på.


Bilder från bröllopsresan i Mexico då jag badade i brudklänningen. Samt väska från H&M som jag äälskar.


Taklykta från mannens föräldrahem, handgjord och alldeles underbar.


Mannen, maskrosen från 2013 och Bambi i två olika former


Bambi i en tredje form. Och torkade rosor från buketten jag fick av min älskade man för några veckor sen.


Sängbordet med karaffen 'Lotus' från Rörstrand, som är arvegods från mormor och morfar som jobbade på Rörstrand och hade hela lägenheten full av porslin, både serviser, lampor, skålar, vaser och massa annat.


Skagenmålning i vykortsformat från en gång när vi var där och kollade all fin konst och haven som möts såklart.
Ormbunksbladet jag plockade i höstas.


Pariskartan som jag köpt hos Vintagefabriken, den är underbar!


Filten och kudden från Åhlens och så jag. Och ett vägguttag. Gillar bilder som har med vägguttag, vet ej varför.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!