Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till Open Medicine Foundations donationssida för att kunna skänka en slant till biomedicinsk forskning om ME!

fredag 5 februari 2016

Ljuset idag var perfekt, å en massa annat

Lite lättnad idag, ingen feberfrossa. Och ljuset ute har varit alldeles lagom. 

Fick underbara rosor av mannen igår! Dom passar så fint in i sovrummet nu med en matta och filt som vi haft i campingbilen innan. Jag hade längtat så efter snittblommor, och så kom han med det!

Så idag är jag inte så less som jag var igår och i dom senaste inläggen, såå skönt! Både för mig och er, haha.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!