Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till Open Medicine Foundations donationssida för att kunna skänka en slant till biomedicinsk forskning om ME!

söndag 24 januari 2016

Kämpig vecka men jag kastade snöboll på den igår

Lite så kändes det när jag kom ut på balkongen igår och samlade kramsnö till snöbollar och kastade bort till skogskanten. Jag kastade symboliskt på alla knäppheter och jobbigheter den här världen har att bjuda på, och lite bättre kändes det allt.

Det var sån härlig tökänsla i luften, immigt och plusgrader men med tung snö överallt. Passade på att fota ifall all snö skulle försvinna under natten, men den är kvar. Det är bara träden som är nakna nu och det är också vackert.

Grannarna festade lite smått, halvfulla ynglingar spelade Håkan och upprepade allt dom sa om och om igen för att närminnet antagligen var inbäddat i alkoholfluff. Det var bara nån balkong bort så det kändes lite som att va med på festen där jag stod under vår partyslinga och med liknande närminne som om vore jag en halvfull 20-åring en lördagkväll.




2 kommentarer:

  1. Snöbollar är ett bra sätt att avreagera sig. När jag var liten kastade jag ofta snöbollar så hårt jag kunde mot en vägg när jag var arg :)

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!