fredag 18 september 2015

Den här dagen var riktigt tuff

Många timmar med svåra symptom, total utmattning och en känsla av att vara sjösjuk samt ha sprungit några mil. Det går inte att sova bort en sån dag, det är bara att genomlida och försöka andas sig igenom det. Det är så fruktansvärt att inte kunna sova när kroppen och hjärnan stängt ner. Jag bara ligger still i timmar och väntar på att natten ska komma så att jag förhoppningsvis kan sova då.

Jag har mindre såna dagar nu tack och lov, men det är inte någon stor tröst när det plötsligt blir så. Jag var på vårdbesök på förmiddagen och sen slog det till när jag väl kom hem. 

Knappt att jag vet vad jag skriver, och jag vet egentligen inte varför jag skriver när jag knappt orkar. Men tiden måste gå på nåt sätt, jag måste bara hålla ut igenom detta.

Over and out.


7 kommentarer:

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!