Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till Open Medicine Foundations donationssida för att kunna skänka en slant till biomedicinsk forskning om ME!

onsdag 26 augusti 2015

Sensommarsolnedgång

För några veckor sen fick jag uppleva det här ljuvliga. Solnedgång och äng vid havet med torkade fröställningar. Jag kan leva på såna här stunder väldigt länge och jag kan inte heller se mig riktigt mätt på det eller välja bild för att visa hur fint.











6 kommentarer:

  1. Otroligt fint, jättevackert! Naturen är fantastisk i sina färger, former och kontraster. Ger livsglädje mitt i allt som är.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Så fint!! Timmen innan solen går ner kallas ju gyllene timmen inom fotosammanhang, här förstår man varför :) Kram! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å, gör det? Det kan jag verkligen förstå, det är så speciellt då! <3

      Radera
  3. Verkligen fina bilder. kram <3

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!