Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till Open Medicine Foundations donationssida för att kunna skänka en slant till biomedicinsk forskning om ME!

onsdag 26 augusti 2015

Luktärten och livsgnistan

Jag har fått må helt okej några dagar, och i min värld känns det nästan som lite semester.

Vi har varit vid havet utan att jag blivit sämre och jag har kunnat njuta av både solen och vattnet, det kommer jag att minnas och leva på länge!

En kväll i solnedgången så hittade jag en vacker luktärt som växte i ett dike, och den tog jag med hem för att ha som snittblomma nån dag. Men den är otroligt tålig och livskraftig! Trots att slingan bröts av och var utan vatten ett par dagar så fortsatte den att slå ut knoppar till nya blommor! 

Sånt kan göra mig så lycklig och hoppfull på något sätt, man vet aldrig när saker kan vända eller att det faktiskt kan ordna sig när det känns som mest hopplöst!

Lite bilder på passifloran också, igen, men nu i regnet, å så vackert!

Jag får återkomma med lite bilder från havet också, håll till godo!





















3 kommentarer:

  1. Tack för alla fina bilder Du delar med Dig av :) så kul att höra att Du fått må bättre och kunnat njuta av havet. kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Åsa! Jag tänker på dig även om jag inte alltid orkar läsa så mycket eller kommentera. Kram ❤️

      Radera
  2. Snyggt! Å så härligt att du får ha bättre dagar! Och naturen kan verkligen vara inspirerande :)
    Kram!

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!