Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till kampanjen Millions missing i Sverige!

tisdag 21 juli 2015

Fint

Sova i bil med salt i luften
Morgontvagning i ljum vind
Master bland moln
Känslan av att vara nånstans i England
Vandra lite med nya kängor och känna sig stabil
Tvätta håret i havsbadkaret
Strandfynd som aldrig tar slut
Regn som lugnar
Sol som läker hud
Utsikt som aldrig tar slut

Jag väljer att skriva det fina just nu. Allt det där som är baksidan med en utflykt är något jag behåller för mig själv just nu. Det är som det är, och jag är glad att det ens gick.

















4 kommentarer:

  1. Fantastiskt!Underbart.Önskar dig fler tillfällen att komma ut i sommar:-)

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder!
    Ounderbara prislapp för utflykterna.
    Kram m hopp om mer havsglädje

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!