Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till kampanjen Millions missing i Sverige!

torsdag 11 juni 2015

Hav

Campingbuss
Tonade rutor
Blåa och lila maneter i mängd
Vattenmelon
Getost
Snorkla i varm våtdräkt
Utsikt mot en ändlös horisont
Blomma i motljus
Strandkål med droppar
Saltvatten på plågad hud
Vila
Snäckor
Drivved
Vågor
Färgstarka alger 
Solnedgång 

På en och samma lyckad dag. Jag är så oändligt tacksam.


























8 kommentarer:

  1. Ser ju helt underbart ut <3

    SvaraRadera
  2. Fina bilder, härligt :) kram

    SvaraRadera
  3. Ser ut som en husbil,eller vad har ni för bil?Suveränt anpassad så att man alltid har tillgång till viloplats?Befinner mig i ett skov och kan inte gå längre utan rullstol så då kanske en anpassad husbil vore något?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är en slags campingbuss/bil, och det känns smidigt. Den funkar som vanlig transportbil för mina hjälpmedel också : )

      Radera
  4. Märke på campingbuss/bil?Har du ramp till oxå?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Maila mig gärna så berättar jag mer:
      enlangvarigforkylning@gmail.com

      Radera

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!