Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till Open Medicine Foundations donationssida för att kunna skänka en slant till biomedicinsk forskning om ME!

söndag 10 maj 2015

Måste bara visa lite till

Det lös så vackert med solen genom kronbladen. Men det kostade att ta dom här bilderna för mina axlar har plötsligt börjat krångla igen. Den s m ä r t a n.
Kunde inte lyfta ena armen på hela dagen, inte heller ligga och vila, då gjorde det mer ont.
Men det är mycket bättre nu tack o lov!
Har ju några övningar i bakfickan att ta till så fort axelproblemen sätter in. Och arnicasalva.

Minns hur det var våren 2012, då jag fick akut inflammation i axelns slemsäck och inklämda senor. Vidrigt. Det var precis innan jag blev så dålig i MEn att jag blev sängliggande. Utredning visade att jag har förkalkningar på axelbenen vilket skaver på senor och slemsäck. Operation skulle hjälpa men ortopeden avrådde pga MEn och fibromyalgin.

Och det är över ett år nu som jag inte haft problem och det är jag så tacksam för! Fick såklart lite panik när detta hände... Men nu vet jag lite mer hur jag ska fixa och trixa, så det känns bra.

Jag kan inte skriva idag, kaos i hjärnan, tankar som far fram och tillbaka, så hoppas det blev läsbart ändå, orkar inte korrläsa mer nu..



4 kommentarer:

  1. I hög grad läsbart, rentav läsvärt! Och fina bilder som alltid!

    SvaraRadera
  2. Så vackert!! Men tråkigt och jobbigt att det kostar på så att fotografera för dej! Har du stativ? Det skulle jag annars verkligen rekommendera - det avlastar verkligen! Jag hade aldrig klarat att fotografera så mycket som jag ändå hör utan mitt stativ!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jo jag har ett litet stativ nu och har börjat använda det nu, det avlastar ibland : ) Kram <3

      Radera

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!