lördag 3 januari 2015

Tröst på sjukbädden, del 2

Den här otroligt vackra gåvan fick jag av en av dom systrar från församlingen som suttit och vakat vid min sida när jag varit som sjukast, och min man inte kunnat vara på två ställen samtidigt.
Hon har funderat över min tillvaro bunden mestadels tills sängen och tänkt att jag behöver något vackert att se på, men också något med skiftande motiv. Så hon gjorde ett helt album med vackra bilder och urklipp! Och så har hon skrivit ner bibelställen att läsa som muntrar upp!
Hon har lagt märke till detaljer i vår lägenhet och fått med bilder som anknyter till instrument och musik som är en stor del av vårt hem. Till och med min hög med koffertar som fungerar som bord vid min dagbädd har hon fått med, och med min favoritbyggnad Eiffeltornet.
Jag blev så rörd till tårar när jag fick detta album, vilket arbete och vilken tanke bakom detta! Vilken kärlek!



















1 kommentar:

  1. Sannalilylou09 januari, 2015

    Så otroligt fint! <3 Guldväninna måste hon vara!

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!