Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till Open Medicine Foundations donationssida för att kunna skänka en slant till biomedicinsk forskning om ME!

onsdag 14 januari 2015

Jag älskar dig

Han sköter om mig dygnet runt, alltid beredd och redo. Håller om mig när plågorna är överväldigande. Smörjer in min såriga kropp, dag ut och dag in.

Trots slitet och sin egen dåliga hälsa så uppvaktar han mig med blommor och gåvor.
Häromdagen överraskade han mig med att ha gjort en infattning på en silverring som jag smidde för flera år sen. Den hade en opal som infattning, men ramlade av och opalen gick i flera bitar. Jag blev så ledsen, för på den tiden hade jag inte heller så mycket krafter och det tog tid att göra den. Nu har han putsat upp den och gjort en infattning av blankt svart horn, och den blev så vacker! Ser ni molntussen som speglar sig i den?

Jag är så tacksam för att ha dig vid min sida älskade make!
















4 kommentarer:

  1. Äkta kärlek är det vackraste som finns <3

    SvaraRadera
  2. Sara Boberg18 januari, 2015

    Åhh!! ja äkta kärlek är underbart! Förstår din tacksamhet! 💖💖💖

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!