Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till kampanjen Millions missing i Sverige!

måndag 17 november 2014

Utanför

Nu när värsta kraschen lugnat sig lite har jag kunnat njuta mer av utsikten från vår lägenhet. Tack och lov att det är den mörkaste tiden på året just nu, när min hjärna är som mest överbelastad, det gör att jag kan njuta lite av dom sista tappra gula löven som hänger kvar på dom annars kala grenarna.
Jag måste erkänna att jag gillar november, även den har sin charm.

Men, snart går det mot ljusare tider, bara nån månad kvar!

Utsikten från sovrumsfönstret









Utsikten från dagbädden, kala björkar är så vackert. Och väldigt pollenfritt.



Senaste fullmånen, perfekt utsikt från min dagbädd.
Lite för starkt ljus för mig, men vackert!



Regn. Skönt så länge man är inne!


6 kommentarer:

  1. Så vackra bilder! Jag är så glad att du kommit upp ur svackan och kan se ut igen. Kram till dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Cecilia! Stor kram tillbaka <3

      Radera
  2. Härliga bilder Mireille! �� ��

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!