Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till Open Medicine Foundations donationssida för att kunna skänka en slant till biomedicinsk forskning om ME!

tisdag 30 september 2014

Jag ska få hiss!

En sån där fåtölj som man glider ner med i trappen! Det gick ju kanonfort att få det beviljat och jag undrar nästan om Fastighetskontoret läste mitt förförra inlägg? Inte nog med att det gick fort, men handläggaren som kom på besök var otroligt trevlig och vänlig!

Nu dröjer ju själva installationen någon månad, men det känns ändå skönt att veta att det är på gång.

Skönt att vi redan skaffat säkerhetsdörr som stänger ute ljudet från trappuppgången en hel del, för det lär ju borras en hel del...

Sen blir det alltså lite Lisebergsåk här i trappen och vidare ner till källaren där min alldeles egna 'radiobil' står. Vilken frihetskänsla att äntligen kunna ta sig ut på ett sätt som kroppen orkar med!




8 kommentarer:

  1. Dagen efter behandling hos Osteopat, förhoppningsvis mår jag bättre... sen.

    Lämnade henne länk Du skickade mig, hon skulle kolla upp... Hon har även läst boken om att ha Me, jag lånade ut min.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å, bra om hon vill läsa på lite! Kram <3

      Radera
  2. Åhh vad bra och underbart för dig Mireille!! Ett "eget" Liseberg!!
    <3 <3 <3

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!