Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till Open Medicine Foundations donationssida för att kunna skänka en slant till biomedicinsk forskning om ME!

torsdag 28 augusti 2014

För jag har varit i Slottsskogen igen!

Just nu är jag så tacksam över att det faktiskt känns lite somrigt ute och att jag kan njuta av det lite grann, utan astma och magkatarr. Fast lite astma har jag allt, men den är betydligt lugnare. Och jag kan äta utan att få smärtor i magen.

Häromdagen var jag i Slottsskogen igen. Jag hälsade på väldigt pigga pingviner och njöt av deras raska simmande och hoppande i vattnet. Efter det mötte jag upp med en väninna och vi hamnade vid en parkbänk där vi pratade med en 90-årig dam om livet och dom stora livsfrågorna. Jag älskar att lyssna på äldre generationers erfarenheter, att färdas bakåt i tiden och föreställa mig hur livet var när dom var i min ålder.












1 kommentar:

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!