Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till Open Medicine Foundations donationssida för att kunna skänka en slant till biomedicinsk forskning om ME!

onsdag 7 maj 2014

Svårt att sova såklart

Speciellt när man väntar besök dagen därpå.



Så jag kollar igenom senaste dagens bilder och fascineras över att vår hibiskus blommar med olika färger. Är hur nöjd somhelst med det. Lagom till gäster och allt.













Idag kunde jag fixa fram fikat för imorgon, lyckades köpa med mig lite från affärerna efter dagens solljusbehandling. Viktigast med hela fikat är ju färger på muggar och servetter, och eftersom vi måste spara in på disk så blir det roliga pappmuggar istället. Var ju hemskt sugen på konfetti och girlanger också men det kan bli lite overkill på en enkel fika. Men såpbubblor finns om det behovet skulle finnas.



Jag har alltid behov av såpbubblor.

Min dröm är en liten batteridriven såpbubblemaskin så jag slipper blåsa själv.




2 kommentarer:

  1. Så fint med både blomningstid, såpbubblor och fikafixande i pacingtakt. Jag önskar er ett gott fika på alla sätt.

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!