Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till Open Medicine Foundations donationssida för att kunna skänka en slant till biomedicinsk forskning om ME!

måndag 7 april 2014

Känns inte bra men vad gör man?

Vänjer man sig nånsin vid att gå med rullator?

Idag viker sig benen. Måste använda rullatorn hemma. Den är ivägen. Bokstavligt. Om man ska skämta till det.

Ful är den också men det maskerar jag lite lätt. Nygammalt nattlinne har jag också. Siden. Allt annat gör ont eller är för varmt.
Känns lyxigt och att jag är värd det.





2 kommentarer:

  1. Hans Edgren07 april, 2014

    Klart du är värd det. Särskilt när du sytt den själv!

    SvaraRadera
  2. Tack min kära!❤️

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!