Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till Open Medicine Foundations donationssida för att kunna skänka en slant till biomedicinsk forskning om ME!

fredag 4 april 2014

Det här kommer ni att kunna läsa om här

Lite sneakpeak på några ämnen jag kommer att ta upp här på bloggen:

Återkommande inslag under temat throwback, kanske rentutav varje torsdag. Återblickar från min gamla blogg och ett och annat foto från förr. Jag är nostalgiker och tidslinjenörd. "Vad gjorde jag för exakt tre år sen?"

Vänner. Kort och gott.

Suicidprevention. Viktigt, ja superviktigt ämne att ta upp.

Balett av större mått.

Ätstörningar kontra gilla sin kropp hur den än ser ut.

Dykning. Det bästa sättet att röra sig på. Blir alldeles pirrig bara jag tänker på det.

Och så blir det ju fler bokrecensioner och boktips.

Alldeles underbara små youtube-klipp. Bra saker som sägs, en och annan rolig unge eller katt, men framförallt skön musik.

Osv, mm, etc

Välkomna tillbaka helt enkelt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!