Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till Open Medicine Foundations donationssida för att kunna skänka en slant till biomedicinsk forskning om ME!

tisdag 8 april 2014

Dagens tankar

Idag är jag glad för att:

• jag har vänner som tänker på mig ända borta på Borneo och skickar tänker-på-dig-vykort (dom tänkte även på min man ska sägas)

• jag fick ett meddelande från en dam på Instagram som jag inte känner men som hittat mig genom gemensamma vänner. Hon bor i England, har själv ME och har en dotter som heter som mig. Hon hade blivit bättre i sin ME av en behandling och undrade om jag får nån behandling. Nu väntar jag ivrigt på svar från henne över min fråga om vilken behandling hon fått. Iiiiiiiiih så spännande.

• jag har vänner som skickar fina små meddelanden med mängder av pepp. Ni gör skillnad.

• jag kunnat knyta några rader på ett vänskapsband. Vilket ju i sig blev symboliskt med tanke på ovanstående statements.

• jag inte kräktes fast det var på väg. Hastig magsjuka som bromsades med bitterörter.

Idag är jag även lite ledsen. Mest för att det finns så många som får lida så mycket, som får va med om så mycket orättvisa.
Tänker på er.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!