Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till kampanjen Millions missing i Sverige!

måndag 17 mars 2014

Mina nya fina fina fina armband!

Idag kom dom, mina tre statement-armband! Älskar statement-smycken!

Jag valde texterna "Remember me", "Think of me" och "Give me hope" eftersom det påminner mig om låtar jag gillar.

Armbanden är gjorda av Nilla och henne hittar du HÄR.

Självklart vill ni också ha ett gäng och då beställer man dom via denna mailadress:

mittlivmedme@gmail.com

50 kronor styck för ett kanonsyfte!
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!