måndag 17 mars 2014

Hur känns det att ha ME?

Som att ha influensa, va full och springa ett maraton samtidigt. Eller flera kortdistanslopp direkt efter varann.
Jag är fullt medveten om att det även kan se ut så. Men det bjuder jag på.

Hörde precis grannen skrika "NAJ!" Två gånger i rad. Kan även ha varit nysningar.

Nu när vi ändå pratar om grannar så mötte jag en sådan i trappen för nån månad sen och hon luktade jordgubb. Jag minns det så väl, för min första instinkt var att jag ville äta upp henne. Jag blev lite chockad av den känslan. Den rann av mig lika fort som den kom.



Snart är det nog balkongtider.


2 kommentarer:

  1. Synd att känslan rann av dig ... Eller ...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis, en cliffhanger. Men nej, är tacksam för det. Eller?

      Radera

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!