Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till kampanjen Millions missing i Sverige!

fredag 21 mars 2014

Följ med på en rundtur i mitt hem, del 3




Just nu är jag så utmattad efter ett underbart glädjebesked att jag bara orkar skriva:
 VI HAR BLIVIT BEVILJADE HEMTJÄNST!
Mer om det i ett framtida inlägg.

Såhär har vi det i resten av vår lägenhet, och om ni missat del 1 och 2 i denna följetong så hittar ni dom HÄR och HÄR.


Blir ju så otroligt glad av mina ponnysar och min Bambi-TV. Jag är svag för gulliga sagor och söta djur. Speciellt i den kombon.

Älskar färgat glas. 

Min alternativa vilobädd när jag tröttnat på ordinarie.

Det var en stor sorg att avveckla ateljén som jag jobbade i hemma, men glad att den kan ha nya funktioner.

Sänghimmel ökar myshetsfaktorn med megamånga procent
Svag för brudslöja. 

En kudde som jag gjorde en gång i tiden. 'Vävde' med gamla sidenband som jag sydde fast på ett tyg.

Myset

2 kommentarer:

  1. Åh så glad jag blir för er skull! JUBELGRATTIS!
    Och åh så vackert det är därhemma. När du skriver om ateljé och kudde förstår jag att du har mycket skapande inom dig. Hemmet speglar det. Jag önskar så att du ska få kraft igen. Att vi båda om några år har hittat tillbaka till ett liv där vi orkar vara så kreativa som vi vill.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jättemycket!!
      Ja, det finns mycket kreativt inom mig, men mest av allt saknar jag att jobba med människor i ett gott syfte. Jag hade möjlighet att kombinera det och det kreativa, det var mysigt! Förstår att du också saknar just den biten, att hjälpa. Men som du säger, vi måste hoppas på att den kraften kommer tillbaka! Kram <3

      Radera

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!