Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till kampanjen Millions missing i Sverige!

torsdag 20 mars 2014

Ett litet avbrott i vardagen

Nästa gång jag går till toaletten ska jag passa på att ta bort nagellacket. Så får det bli.

Imorrn siktar vi på nån ny härlig färg om ork finns. Måste ju liva upp'et lite så uppmärksamhet dras bort från mitt smutsiga hår.





Bilden är från en vigsel i vintras som jag hade längtat så länge efter att få bevittna.
Jag förberedde klädsel, smink och hår flera veckor i förväg. (Ungefär som bruden, haha)
Testade lösfransar men det fick gå bort. Alldeles för skakig för att fixa det på en och samma dag som allt annat.
Men dom förlimmade lösnaglarna var kanon.

Vi höll på att missa vigseln eftersom jag bröt ihop och storbölade i bilen på grund av att det var första gången som jag skulle visa mig med rullator inför så mycket folk.

Jag skämdes.
Sån är jag.

Den främsta känslan var nog att "folk kommer tro att jag överdriver" samt en brutal känsla av sorg. Plus att jag inte vill synas så väldans. Inte på en annans vigsel iallafall.
Faktum var ju att rullatorn egentligen var en underdrift, den dagen hade jag helt klart haft behov av en transportrullstol.

I övrigt var det en glädjens dag, och jag är så tacksam för att vi hade möjlighet att vara med trots alla hinder och omständigheter ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!