lördag 29 mars 2014

En kortvarig förkylning

Det jag imorse trodde var pollenallergireaktion vet jag nu nästan med säkerhet är en förkylning.
Förkylning ovanpå ME, ja ni hör ju hur det låter. Inte kul nånstans.

Är ju inte helt oallergisk, men oj vad kroppen beter sig skumt och bakvänt när det gäller infektioner och allergier.

Nu spränger det i hela huvudet, bara å vila sig igenom. Som vanligt ungefär.

Det är fortfarande lite ljust ute trots att klockan är halv åtta, och fåglarna kvittrar skymningsmysigt.

Men snart är det Earth Hour, och inatt blir det sommartid. Inget jag direkt kommer att märka av. Här är mörkt redan och min dygnsrytm lever sitt eget lilla liv.

Gult är fint.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!