Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till kampanjen Millions missing i Sverige!

onsdag 19 mars 2014

Det är verkligen något speciellt med rost







På väg till och från vårdbesök och behandlingar så brukar jag be min man stanna till så jag kan ta bilder med mobilen om jag ser något vackert (svårare med färdtjänsten...). En dag upptäckte vi en fantastisk gård med en massa rostiga gamla veteranlastbilar när vi åkte på en av dom stora lederna i stan. Jag som älskar rost! Är så fascinerad av förvandlingen när järn blir rostigt och hur det till och med kan äta upp järnet. Se bara!








Så länge det inte är på vår bil.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!