Skänk pengar till forskning om ME!

Skänk pengar till forskning om ME!
Klicka på bilden för att komma till kampanjen Millions missing i Sverige!

söndag 16 mars 2014

Allt det där du gör för mig, att du finns

Han som kommer in till mig där jag ligger på sjukbädden,
fyller på vatten, ger mig frukost, masserar mina fötter,
lägger sig bredvid mig och håller om mig mjukt och försiktigt.

Han som köper exotiska blommor som ser ut som reptiler,
vakar över mig när andningen är tung.

Han som ger mig kärlek i nöd och lust.

Just han.












3 kommentarer:

  1. Hans Edgren16 mars, 2014

    Va? Jag? Tack!

    SvaraRadera
  2. Hans Edgren16 mars, 2014

    Du gjorde det samma när jag var som sämst.

    Du är en underbar maka, vet du det?

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader, och mitt tips är att först kopiera det du skrivit eftersom det ofta krånglar när man väl ska publicera det och kanske måste testa igen. Hoppas att det ska funka!